zondag 17 november 2013

Exposities (van anderen) najaar 2013

Dit is als memo voor mezelf bedoeld.
De afgelopen maanden heb ik een aantal exposities bezocht. Dit zijn de fotografen die me daar opgevallen zijn.

Fotofever art fair op Thurn en Taxis (afgelopen, begin oktober):
- Brad Wilson: mooie studioportretten van allerlei dieren. Voor mij geen kunst met een K maar wel erg mooi.
- Jeremie Lenoir: knappe luchtfoto's
- Jörg Bräuer: knappe beelden van "grenzen"
- Renato Pasmanik: landschapsbeelden

Bert Danckaert in zowel de Bozar als galerie Roberto Polo (afgelopen, oktober). Intrigerende detailbeelden van stedelijke landschappen. Niet allemaal mijn ding maar er zaten er wel tussen waar ik lang naar kon kijken.

Edward Burtynsky heeft nog een weekje een expositie van zijn project "Water" (zowel luchtfoto's als landschap) in galerie Stefan Röpke in Keulen. Helaas beperkt tot 6 beelden, die gelukkig op een enkel beeld na wel erg de moeite zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten