dinsdag 3 september 2013

Belofte maakt schuld

Afgelopen week was ik op woensdagochtend vastberaden om in het weekend een ochtend te gaan fotograferen. Tegen dat het vrijdag was (mijn weekend begint normaal op vrijdag) was ik al minder enthousiast. ;-)
Vrijdag beloofde toch redelijk droog te zijn dus dat werd de ochtend.
Om eens niet de typische heidegebieden te doen koos ik voor een natuurontwikkelingsproject dat ik nog nooit bezocht had. In mijn vroegere thuisdorp nog wel.
De zon werkte zoals elke dag de laatste miljoenen jaren enorm mee, maar de wolken die er voor hingen verhinderden elk spektakel.
Desondanks, of net dankzij, de bewolking heb ik me enorm geamuseerd en ook wat mooie beelden kunnen maken.
De mooiste (naar mijn eigen mening) waren die kort nadat de zon op was, toen het nevelig en mistig was, maar ook daarna heb ik nog wat leuke beelden gemaakt.

Natuurontwikkeling op de Venusberg (Lummen)

Natuurontwikkeling op de Venusberg (Lummen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten