zaterdag 28 januari 2012

Januari 2012

Januari is voor mij niet meteen een drukke fotomaand geweest.
Of toch niet wat betreft echt fotograferen. Verwerken en aan de Vilda-site werken daarentegen: behoorlijk veel.

Toch twee beelden uit januari:

Het moet ongeveer tien jaar geleden geweest zijn dat ik nog een mooie groep overwinterende Tytthaspis gezien had. Dit jaar heb ik er echter weer een aantal kunnen fotograferen. En bij een van de groepjes zat een verdwaalde Psyllobora.

Tytthaspissen en een Psyllobora

Twee weken geleden ben ik voor het werk twee dagen in groot Oslo geweest. Helaas niet om foto's te gaan maken maar om te vergaderen.
Het was er werkelijk prachtig ... vanuit de taxi en vergaderzalen gezien. 
Maar op de ene avond die ik er was kon ik toch een half uur fotograferen aan de Holmenkollen-skischans. Helaas was er daar niet zo veel te zien in het pikkedonker buiten een paar bomen vlak naast de verlichte schans.
Misschien geen mooie foto maar meer een herinnering aan al het moois wat ik niet heb kunnen fotograferen.   


Besneeuwde dennen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten