zondag 12 september 2010

Broken screen on the Kindle3

For those who find this based on the title:
After two weeks of use the screen of my Kindle 3 gave up. It was always in the Amazon Kindle cover but somehow it managed to get broken anyway.
After some phone calls to the helpdesk (don't bother trying to mail them about a broken screen. They'll insist on you calling them) and going through some recovery steps, they decided it was broken. Within a week I got a new one.   


Dit heeft eens geheel niets met fotografie te maken.
In heb een nieuwe kindle gekocht voor Caroline maar het scherm van de kindle heeft na een week of twee de geest gegeven.
Dit dient hier vooral om de amazon-helpdesk te kunnen tonen hoe hij er nu uit ziet. Een werkende kindle toont normaal dus geen onthoofde Jules Verne.

UPDATE:
Na een aantal telefoontjes met de helpdesk, was ook voor hen duidelijk dat hij stuk was. Binnen de week lag er een nieuwe in de bus.
Prima service. Wel jammer dat het niet via mail afgehandeld kon worden maar je echt moest bellen.



3 opmerkingen:

  1. Maar op Wikipaedia STAAT toch dat plaatjes onduidelijk zijn? Dat klopt dus.
    (Sterkte)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee. tekst én plaatjes zijn prima hoor.
    allée, tot voor gisteren dan toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beroemd van the Beatles: #Yesterday (en had Aznavour niet óók een hele mooie?)

    BeantwoordenVerwijderen