woensdag 21 april 2010

Veel fotografie, weinig foto's

Vorig weekend ben ik op zaterdag gaan helpen met een natuurfotografieworkshop in Ninove. We hadden om 6.15u afgesproken ergens te velde. Ruim te laat dus om het beste mee te maken. En vooral op een eigenaardige plaats. Vast mooi als er vanalles in bloei staat. Maar nu stond er dus nog niets in bloei. Gezien ik er was om uitleg te geven was het toch niet de bedoeling om zelf te fotograferen. Dus echt erg was het niet voor mij.
Desalniettemin heb ik toch een foto gemaakt die acceptabel is:


Zondagnamiddag heb ik me met tuinfotografie bezig gehouden. Deze Grote ereprijs is het beste wat ik er uit gehaald heb. k Had wel beter eerst mijn sensor gekuist.

1 opmerking:

  1. Het zal wel een cultuurprobleem zijn (NL/B): ik snap niks van jou. Pràchtig werk, man, p r a c h t i g !

    BeantwoordenVerwijderen