maandag 21 december 2009

Ingesneeuwd in de stad

Elke fotograaf zal beamen dat sneeuw fantastisch is.
Maar te veel sneeuw in de stad is dan ook weer niet je dat. 
Onze auto ligt ondertussen bedekt onder een berg sneeuw (we hebben geen garage) en de straatjes in de omgeving zijn spiegelglad. 
Dat ik dus geen winterbanden heb, vind ik bijzonder frustrerend. Tegen de kou kan ik wel, maar niet tegen geglibber en in een berm of tegen een tegenligger belanden.
Momenteel ben ik dus "ingesneeuwd" en het meest boeiende wat er in de buurt te vinden is, is het provinciaal domein.
Niet meteen brede landschappen en ook al geen mooie bossen maar een verzameling van vijvers, koterijen en aanverwanten (zwembadhuisje, taverne, sportplein, speeltuin, waterfietsen, ...).
Gisteren ben ik er heen geglibberd (op de fiets) en heb ik mij geweldig geamuseerd. Het heeft niet tot spannende foto's geleid maar het was wel absolute fun!







1 opmerking:

  1. Woow, die laatste is iets gelijkaardig aan wat ik al lang wil maken!
    Fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen