woensdag 19 november 2008

Weer geen weer voor foto's ...

... maar ik ben van 't weekend toch buiten geweest.
Voornamelijk omdat ik dringend voor 't werk wat zaken moest fotograferen.

Maar ook omdat ik terug wou naar het grasland van vorige week. Daar had ik toen Gele wasplaat en een gele wasplaat die mogelijk Wantsenwasplaat was. Dat moest ik dus gaan checken.
Helaas pindakaas, het bleek ook Gele wasplaat te zijn. Ook niet slecht maar toch minder speciaal. Ondertussen wist ik wel hoe de Wantsen te herkennen dus die heb ik nu ook op beeld.

En deze Grauwe wasplaten (althans, dat denk ik)


Tegen de middag was ik wel geheel verkleumd en ben ik thuis moeten gaan opdrogen.
Veel heb ik dus niet gefotografeerd maar het was er wel rustig werken. Geen kat noch hond te zien in dat rotweer :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten