dinsdag 13 mei 2008

Lang weekend?

Net, zoals alle werkende mensen, een lang weekend achter de rug.
Veel plannen en ideeën maar uiteindelijk me vooral bezig gehouden met allerlei "socio-culturele zaken" (bezoekje aan Kesselse feesten, bezoekje aan iets gelijkaardigs in Dilbeek en aan Leuven in scène), dingen voor t werk en vooral rustig thuis zijn.
Toch zondag een paar uurtjes in de tuin bezig geweest, voor de hitte en wind opstaken. Veel heb ik er niet gefotografeerd maar ik heb toch alweer geleerd dat ik min polarisatiefilter niet voor mijn macro mag laten zitten (Hmm, net zoals een week eerder)

Dit zijn houwtjes van Vroegeling:

2 opmerkingen:

  1. Rustig beeld en rustige compositie! Waarom mag je een polarisatiefilter niet voor je macrolens laten zitten?

    groetjes
    PJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat mag natuurlijk wel.
    behalve vroeg in de ochtend wanneer er nauwelijks zon is en je die anderhalve stop nodig hebt om bewegingsonscherpte te voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen