vrijdag 4 januari 2008

Albumprinter (2)

Met 'enige vertraging' heb ik de tijd gevonden om een boekje te maken met "de betere foto's" van 2006.
Albumprinter heeft nu (bijna een jaar na mijn vorige boekje) ook 20*20cm-boekjes en "echt leder"-kaften. Gezien de goede kwaliteit van vorige keer was dat voldoende reden om ze nog eens te proberen.
  • De printkwaliteit is alweer prima. Het beste wat ik al gezien heb.
  • De lederen kaft is mooi. Alleen zie ik niet echt een kwaliteitsverschil met de kunstlederen kaft van vorige keer.
  • De opdruk op de cover is te klein. Bijna petieterig. Zonde eigenlijk. Maar wel nog net voldoende zichtbaar op de voorkant te vinden.
  • Vorige keer had ik zwarte pagina's genomen met witte teksten. Deze keer heb ik het omgedraaid en heb ik alle foto's in een zwart kadertje gestopt. Ziet er ook heel mooi uit uiteraard. Maar blijkbaar zijn de bladen daarvoor toch iets te dun want de kader schijnt wat door naar de andere kant. Heel jammer.
Moest ik ze punten geven op 10 dan kregen ze 7 of 8 op 10. Goed dus.
Alleen zoek ik nog steeds een bedrijf dat me 9/10 kan bezorgen. Suggesties welkom.

PS: op het moment dat het vorige week mooi ganzenweer moest zijn was het grijs schilderweer

2 opmerkingen:

  1. Heb je al eens naar fotobuch.de gekeken? Ik vind e kwaliteit daarvan bijzonder goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee, fotobuch.de heb ik nog niet getest maar ik had er wel al van gehoord. in positieve zin zoals ook jij aangeeft.
    die ga ik dus zeker ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen