maandag 3 december 2007

Activiteit

Veel fotoactiviteit is er momenteel niet te bespeuren bij mij. Dat is typisch voor het seizoen. Miezerig weer, grijs, geen beestjes meer. Niets "vrolijk".

Alhoewel, nu mijn PC draait ben ik begonnen aan mijn selectie van beste foto's van 2006 (ja, ik loop wat achter) om daar een boekje van te maken.
Altijd leuk om daar af en toe nog eens door te gaan om te zien welke vooruitgang ik de afgelopen jaren gemaakt heb. Het zou natuurlijk beter zijn als ik geen jaar achter blijf maar soit.
Ik ga nog eens bij Albumprinter.com proberen. Daar was ik vorig jaar heel tevreden van en ze hebben nu blijkbaar ook meer formaten en een echte leren kaft.
Die leren kaft is wel belangrijk want ik moet ons trouwalbum nog maken. En daar past zoiets wel. Maar ik wil daar natuurlijk pas aan beginnen als ik weet waar ik het ga laten drukken en tot nu toe heb ik nog geen bedrijf gevonden dat kan wat ik wil. Tot nu dus misschien?

Dit is er eentje (uit 2006) die ik goed vind:


Heel anders dan de dingen die ik gewoonlijk doe. Misschien net daarom dat ik hem leuk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten