dinsdag 16 oktober 2007

Paddestoelen, euh, koeien

Zondagnamiddag ben ik op stap geweest naar het Meerdaalwoud op zoek naar paddestoelen. Het heeft een tijdje geduurd voor "het" er weer was (blijkbaar heb ik de laatste maanden echt te weinig gefotografeerd. Of te hard gewerkt. Of beide want dat hangt wel samen).
Paddestoelen heb ik eigenlijk nauwelijks gefotografeerd.

Eenmaal de zon het voor bekeken hield, ben ik het bos uitgesneld op weg naar een mooi landschap dat ik wist liggen.
Helaas ben ik wel wat te laat vertrokken dus ben ik onderweg moeten stoppen bij een min of meer acceptabel tafereel om toch de beste momenten niet te missen.


(De kleuren zijn nog niet gecorrigeerd waardoor het geheel wat te blauw is naar mijn zin. Maar dat doe ik later wel eens)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten