zaterdag 1 september 2007

Vervloekt zij de motregen!

Gisteren had ik voor het werk een terreinafspraak in Bilzen. Ik dacht even van de gelegenheid gebruik te maken om daarvóór nog een paar uur de zonsopgang aan de kanaaltaluds van het Albertkanaal en de wasplatenweide van Gellik te fotograferen.
Dus (min of meer) vrolijk opgestaan om 5u om daar op tijd te zijn. Op tijd was ik wel want tegen 7u was ik er. Alleen was het miezerig aan het motregenen en heeft het dat gedaan tot half negen. En om negen was mijn afspraak. Merde. Ik heb zelfs mijn fototoestel niet aangeraakt.

Het plan was om vandaag libellen, sprinkhanen en ander mooi te fotograferen in Noord-Limburg en omstreken maar de voorspellingen voor vandaag waren al even belabberd als gisteren dus dat plan is volledig weggevallen. En zo te zien aan het weer was het geen slecht idee om het te laten vallen.

Nu maar hopen dat het morgen in de Groote Peel goed weer is. We gaan daar immers sowieso naar toe om onze tentoonstelling terug op te pikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten