maandag 9 april 2007

Een Canon 20D kan blijkbaar toch niet zo goed zwemmen

na een aantal recente uitstapjes met mijn toestel heb ik al de volgende probleempjes opgemerkt:
  • de functie "sensor cleaning" werkt niet meer. Hij vindt elke batterij onvoldoende. Wreed vervelend om te kuisen met een lange sluitertijd. Het is maar een kwestie van tijd eer ik te traag ben en het boeltje dichtklapt terwijl ik nog aan het vegen ben.
  • het toestel overbelicht precies 2/3 stop. De onderbelichting die mijn breeedhoek haad is verdwenen en met andere lenzen heb ik precies een overbelichting. Of ik zie spoken.
  • De ingebouwde flits weigert zich te laten zien. Voortaan dus altijd een afzonderlijke flits meezeulen.
  • Af en toe valt het scherm uit en moet ik de batterij verwijderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten