woensdag 10 januari 2007

Kwaliteit Albumprinter

10 januari '07. Negen dagen van upload tot ontvangst. Mooi zo.

Mijn eerste indruk van de kwaliteit van het luxe-album:
- prima afdruk. De beste die ik tot nu toe gezien heb van de verschillende printservices.
- prima inbindkwaliteit. De bladeren zijn echt aan de rug genaaid. Bij SharedInk lijkt het me nog iets beter maar de kwaliteit van Albumprinter is een wereld verschil met het "luxe album" van MyPhotoFun.

Mijn opmerkingen:
- pagina 1 en 2 zitten er twee maal in. Fout van de drukker?
- op twee pagina's zit een veeg in de print. Dit contrasteert nogal met de zeer goede printkwaliteit van de rest van de pagina's.
Ik ben benieuwd wat hun helpdesk daar over te zeggen heeft.

Overigens heb ik de optie gebruikt om op de cover een tekst te laten drukken. Deze staat rechtsonder in de hoek in een soort matgrijs. Moeilijk zichtbaar. Je zou het ook "subtiel" of "onopvallend" kunnen noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten